dilluns, 12 de febrer del 2018

Es meu metge va estudiar massa català


Es meu metge va estudiar massa català





Es meu metge va estudiar massa català












mi médico estudió demasiado #catalán. Castellano.





Lo meu dotó o meche va estudiá massa catalá. (Chapurriau)




Es meu #metge va estudiar massa català (en #balear o #mallorquí, #baleà)





il mio dottore ha studiato troppo catalano (italiano)





Mein Artz hat zu viel #Katalanisch studiert. Alemán.





My doctor studied too much catalan. Inglés.





Mon docteur a trop étudié le catalan. Francés .



En occità debe ser muy parecido al catalán, pero son dos idiomas distintos.



o meu médico estudou moito catalán (galego)



moj doktor je proučavao previše katalonskog (bosnio)



moyat lekar uchi prekaleno mnogo katalonski (búlgaro) en cirílico: моят лекар учи прекалено много каталонски






Barbarisme , paraula corrètte



preferir, estimersê més

baranda, arrambadó

rasurar, afaytà

viscera, frexura








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de robots o de malparits i malparides catalanistes s´esBURRaran.
No us mateu, agafeu un llibre.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Anales de Cataluña, Narciso Feliu de la Peña y Farell (Index)

(Nota del editor : Se corrige parcialmente la ortografía en castellano.)  Imagen: Biblioteca de Catalunya. Llibres Pere Borrás: MCMXIX: D. V...